luni, februarie 25, 2008

Tara noastra, pe care o iubim.

Ce poti gasi, intr-o zi ca oricare alta, in centrul orasului Targu Frumos:
  • Vitrine cu anunturi de Electronice, Electrocasnice, Electrotehnice sau Holuri, Canapele, Saltele;
  • Clasicele magazine aparent doar cu haine, care insa au si cateva tipuri de deodorant, cateva tipuri de scutece, cam 3 modele de casetofoane/radiouri/mini-televizoare, jocuri de copii si, de ce nu, cateva bibelouri (un pescar, un catelus..poate o balerina);
  • Multe afise cu plecari in Italia, Spania si Grecia (?!) la DOAR 100 de euro!!!
  • Vase de gatit emailate, galbene si cu flori rosii pictate pe pereti;
  • Conceptul de magazin de fabrica - heaven is the word. Multi papuci ieftini, unii cu eticheta de Benetton, altii cu eticheta de Bata, made in Targul Frumos (Made in China is soo overated );
  • Nenumarate CAFE Bar, Snac Saorma, Mini Market sau Restaurant PIZZA (nu, nu am scris gresit).

Dupa ce am facut un tur aprofundat al orasului, care a durat aproape (!) o ora, m-am gandit ca ar fi totusi momentul sa grabesc putin lucrurile, si sa plec inapoi acasa. Mult mai voioasa, am parasit acest mic orasel, multumind insa, in secret, pentru faptul ca am aceasta optiune.

Niciun comentariu: