duminică, martie 06, 2011

Niște chestiuni de bun simț.

Dragi speakeri de pretutindeni,

NU vreau să știu cât timp ați petrecut lucrând la prezentarea voastră. Uite-așa, nu vreau să știu. Nu-mi spuneți că ați finalizat-o chiar 'mai-nainte', nici că 'ați mai lucrat la ea pe tren', și în nici un caz, ÎN NICI UN CAZ, că ați mai adăugat niște virgule și diacritice după gust, în lobby-ul hotelului.

Dacă țineți neapărat să-mi împărtășiți astfel de detalii, atunci vă rog să mă mințiți. Spuneți-mi că ați petrecut ore, zile întregi chiar, gândindu-vă la acele doar 20 de minute petrecute în fața mea. AȘA de mult contez eu pentru voi. Spuneți-mi că v-ați rupt din timpul de citit cărți, vizionat filme, de rendez-vous-uri.. că ați investit efort, timp și energie în acea prezentare, nu că 'tocmai' ați terminat ultimul slide.

N-am să vă respect mai mult dacă voi ști că ați 'livrat' pe ultima sută de metri.

Vă rog eu mult, amăgiți-mă.

Cu drag,
O părticică mică mică din publicul vostru

2 comentarii:

Paul Padurariu spunea...

Bine spus! Chiar mi-ai dat un sfat bun pentru ce sa nu fac, in curand voi avea prima mea experienta de speaker.

Raluca Munteanu spunea...

Mă bucur că ai găsit acest articol ca fiind folositor. Mult succes!