duminică, martie 09, 2008

Despre pasiuni

Viata de zi cu zi devine mai simpla, daca ai pasiuni. Cel putin pentru mine. Si prin pasiuni, inteleg acele mici chestiute/activitati care sunt doar ale tale, care te entuziasmeaza si care, intr-o oarecare mica masura te contureaza si-ti mai dau mai multa savoare.

Daca stau bine si ma gandesc, nu stiu exact care a fost prima mea pasiune (si nu, clasica pasiune pentru un coleg de gradinita nu se pune). Cand eram mai mica, mult mai mica decat sunt acum, imi placea foarte mult sa fac chestii din lut. Un vecin construise o casa langa noi si descoperisem o intreaga cariera de argila. Evident, nu am trecut niciodata de stadiul de realizare a unor creaturi nedefinite. Dar asta nu prea conteaza.

A urmat apoi mersul cu bicicleta (nu foarte original, stiu), colectionat timbre o vreme si cochetat cu ideea de a picta. Din nefericire insa , nu a fost sa fie sa mostenesc nici talentul la desen si nici abilitatea de a canta la pian, de la alti membri ai familiei. Dar e ok, stiu ca nu au facut-o intentionat :)

Pasiunile care le am acum nu s-au mai schimbat de multa vreme. Cel mult, au mai aparut altele pe parcurs, ceea ce e un semn bun. Si in cazul in care vreti sa imi luati un cadou si nu stiti ce, puteti incerca:
  • un puzzle, mai exact asta - desi sunt o persoana nerabdatoare (in toate sensurile, care nu poate explica nici macar un meniu simplu de nokia, pot sa petrec ore intregi realizand puzzle-uri. Da, fac parte din procentul de 5% de oameni care inca mai fac puzzle-uri de 2000 de piese. Si nu, nu am mult timp liber
  • un pachet de carti de joc sau de chibrite - puteti incerca magazinele Piatnik in acest sens. Gama asta imi place foarte mult. Cel mai apropiat magazin este insa, din nefericire, la Viena
  • o revista Omagiu sau una Otaku- desi e putin probabil sa nu am ultimele numere
  • orice legat de harry potter- i like to stay young
  • un toolkit pentru calatorii - desi suna a fraza pusa de obicei in cv, imi place sa calatoresc. Am multe poze care confirma asta. Aici sau aici.
Si bineinteles, mai sunt cateva, dar m-am rezumat doar la cele care imi sunt cu adevarat dragi. Mai exact, cele care ma fac mereu sa zambesc :)

2 comentarii:

Annais spunea...

pot sa iti dau eu Omagiu pe gratis :))

Raluca Munteanu spunea...

nu ar mai fi nici un fun atunci :)