joi, martie 12, 2009

We've come a long way, baby!

Citesc foarte rar până la capăt mesajele primite offline. Uneori însă, acest lucru se întâmplă. Alteori, şi mai rar, simt nevoia chiar să le împărtăşesc şi altora (să le împărtăşesc, nu promovez).

Unele mesaje ar fi pur şi simplu demne de multe, multe remarci (cel puţin răutăcioase). Odată ce am avea câteva minute de irosit pe ele, e drept.

Persoana care mi'a trimis mesajul de mai jos are aceleaşi studii ca şi mine. Dacă ea (persoana) l'a şi scris, nu ştiu. Nu prea contează, până la urmă. Mi se pare însă o chestie de principiu ca cineva cu studii de marketing să nu promoveze (fie şi în mod indirect) really, really bad advertising. Mi se pare un fel de contradicţie în termeni. E ca şi cum un medic ar prescrie ceaiuri şi alte tratamente naturiste.

"Vând parfumuri pt maşină şi casă, exact ca cele de la nike, ştiţi că atunci când intraţi în magazinul nike / adidas au un miros special. Pot aduce la comandă ca cele de la famous brands! Parfumurile au 85 ml, ţin cam 2 luni. sunt ceva deosebit, mi-am pus la mine în maşină şi toată lumea mă întreabă ce este. Maşina chiar dacă e închisă miroase bestial pe lângă ea (de fapt toată strada miroase bestial..). Pt cei interesaţi, rog să mă anunţe la ithinkiknowhowtoadvertise@yahoo.com (recunosc, adresa a fost cenzurată), pentru a face comanda. Preţ 50 ron, neg pt mai multe bucăţi. Foarte rar, persistent şi plăcut."

Oh well, it made me laugh, at least. It's that stupid.

Reclama de mai jos e făcută în 1966, într'o vreme în care scuza cea mai bună pentru bad advertising era că 'there was no advertising'.



How refreshing and useful! So delicate, too! What enchanting perfume is this?
(1966)

Maşina, chiar dacă e închisă, miroase bestial pe lângă ea [...] Foarte rar, persistent şi plăcut! (2009)

Eu una nu văd nici o diferenţă la nivel de calitate a mesajului. But maybe it's just me.

Niciun comentariu: