duminică, septembrie 27, 2009

Photography Pet Peeves

M'am amuzat astăzi citind acest articol care enumeră principalele lucruri care îi scoate din sărite pe fotografii de la Underwire cu privinţă la alţi fotografi.

Pe lângă Watermarks (If you’re concerned about people stealing your photos, don’t post them on the internet) şi The Megapixel discussion (We don't know how many megapixels your camera has, and we don't care) mai adaug câteva ale mele:

  • Clasica poză făcută cu DSLR'ul în oglindă DSLR (Cei care îşi fac poze cu Iphone-ul în oglindă constituie o categorie aparte)
  • Persoane care consideră că compoziţia ţine de performanţa aparatului şi nu de cea a fotografului. Aş face si eu fotografii mai bune, dar nu am un aparat suficient de bun
  • Personaje care au senzaţia că dacă pozează cruci, copii cerşetori sau câini vagabonzi, au poze mai complexe. "Un mesaj trist e o cale mai facilă spre a obţine o reacţie din partea publicului, nu neapărat o soluţie pentru a deveni un fotograf mai bun" (Raluca Munteanu)
Şi că tot menţionam mai devreme, culmea watermark'ului am văzut'o acum câteva zile, pe Facebook, când un prieten şi'a pus pe pozele de la picnic/ieşire la suc/bere/ whatever "proofI'msocializing" photos, "copyright to ", în colţul din dreapta al paginii.
That was simply just too much. For my understanding and little, very little, brain.

Niciun comentariu: